Echipa noastră Audit & Advisory vă invită la o discuție despre cum puteți să gestionați mai eficient criza, cum să creșteti viteza de reacție și să identificați soluții financiare pentru a vă asigura continuitatea activității.
Speakerii noștri – Cristian Ene - Advisory Manager, Andreea Mitrea - Advisory Senior Manager și Florin Constantin - Audit Partner – vor aborda subiecte precum:
- Raportarea și planificarea financiară (pachet de raportare, acuratețe vs. rapiditate, planificare cash-flow)
- Identificare surse alternative de finanțare (ajutor de stat, fonduri UE, credite garantate de stat)
- Conceptul de continuitate al activității. Cum reflectăm potențialul impact în situațiile financiare și care poate fi rolul auditului intern în gestionarea crizei?
Când, începând cu ce oră și pe ce platformă vă așteptăm?
Luni, 11 mai, începând cu ora 10:00
Vă invităm să vă înscrieți la webinar aici.
Webinar-ul va avea loc pe Microsoft Teams.
Vă vom comunica link-ul prin care vă puteți alătura conferinței după încheierea perioadei de înscriere.
Vă rămânem la dispoziție pentru informații suplimentare.